Zarządzanie jakością

Polityka jakości spółki akcyjnej GRANITOL Moravský Beroun jest bezpośrednio związana ze “STRATEGIĄ firmy”. Odzwierciedla zainteresowanie najwyższego kierownictwa przestrzeganiem wymagań określonych w ČSN EN ISO 9001:2015 i ČSN EN 15593:2008 w zarządzaniu firmą.

GRANITOL zobowiązuje się do:

  1. Dostarczać klientom produkty o stabilnej jakości (być konsekwentnie kwalifikowanym dostawcą dla klientów).
  2. Jakość produktów firmy mierzona jest zadowoleniem klientów.
  3. Procedura zapytania ofertowego i przetargu musi być przeprowadzona profesjonalnie i musi być zrealizowana w uzgodnionych terminach.
  4. Zapewnienie klientom wykwalifikowanej obsługi, w tym kompleksowych usług w zakresie korzystania z naszych produktów (“opieka nad klientem”).
  5. Ciągłe doskonalenie systemu zarządzania jakością zgodnie z wymaganiami normy ČSN EN ISO 9001:2015, poprawa warunków bezpieczeństwa produktów zgodnie z normą ČSN EN 15593:2008 oraz zapewnienie zgodności z obowiązującymi przepisami prawa czeskiego i unijnego.
  6. Oparcie polityki biznesowej na ofercie podstawowego asortymentu produktów i zmienianie jej w formie planowanych innowacji, które elastycznie reagują na nowe wymagania klientów.
  7. Wszystkie działania w firmie są prowadzone zgodnie z ustalonymi procesami w celu przestrzegania zasad ekonomii.
  8. Wzmocnienie lojalności pracowników wobec firmy poprzez skuteczną motywację i poprawę warunków pracy oraz stworzenie stabilnej bazy wykwalifikowanego personelu.
  9. Ciągłe doskonalenie poziomu technicznego i użytkowego produktów w celu zapewnienia konkurencyjności na rynku europejskim, a tym samym dobrobytu niezbędnego do zapewnienia rozwoju firmy.
  10. Zapewnienie i promowanie przyjazności dla środowiska i zdrowia naszych produktów, w tym działań związanych z ich zbiórką i recyklingiem.
  11. Promowanie zrozumienia znaczenia spełniania wymagań klientów przez wszystkich pracowników, tak aby orientacja na klienta była integralną częścią filozofii zarządzania organizacją.
  12. Ciągłe podnoszenie poziomu wiedzy i umiejętności pracowników.
  13. Każdy pracownik musi być w stanie wykonać powierzone mu zadanie i jest odpowiedzialny za jakość swojej pracy.
  14. Każdy pracownik musi być w stanie odróżnić pracę dobrej i złej jakości.
  15. Każdy pracownik musi wiedzieć, jak zapobiegać złej jakości pracy i jakie są konsekwencje złej jakości pracy dla pracownika, firmy i klienta.

Polityka jakości jest ustalana decyzją kierownictwa i jest wiążąca dla wszystkich pracowników.